Klient

Klient

Staňte se naším klientem. Nabízíme samé výhody.

Jak funguje affiliate marketing z pohledu klienta?

Affiliate marketing pomáhá zvyšovat E-commerce projektům obrat a zisk při měřitelných nákladech na tyto dodatečné prodeje. Jako provozovatel E-commerce projektu vytvoříte prostřednictvím affiliate sítě kampaň, ve které nabídnete provizi affiliate partnerům za přivedeného zákazníka nebo uskutečněný business návštěvníka. Provize se vztahuje vždy k určité jasně měřitelné akci, například k prodeji, vytvoření poptávky, registraci nového zákazníka, unikátní návštěvě. Provize se nastavuje jako pevná částka (200 Kč za prodej, poptávku), jako procento z vytvořeného prodeje zboží a služeb (10 % z útraty zákazníka) nebo jako dlouhodobý podíl na obratu nového zákazníka (10 % ze všech útrat).

Tip! Příklady provizí pro affiliate partnery v několika oborech:

E-shop

2 až 20 %
z tržby

Infoprodukty

25 až 50 %
ceny z produktů

Zdraví

80 Kč
za prodané balení potravinového doplňku

Povinné ručení

50 až 100 Kč
za poptávku

SaaS produkty

10 až 30 %
z každé platby získaného zákazníka

Co vše obsahuje spuštění kampaně u nás?

Nastavení a spuštění kampaně
Využití/pronájem monetizační platformy pro fakturaci mezi Vámi a affiliate partnery
Zdarma možnost zapojení do cashback portálů v ČR, např. PlnaPenezenka.cz a dalších
Zdarma 90-denní kurz affiliate marketingu pro eshopy, kde získáte rady a tipy pro zvýšení prodejů z affiliate kanálu
V rámci našich služeb lze využít služeb našeho zkušeného affiliate managera

Srovnání affiliate a klasické reklamy

Ve srovnání s klasickou reklamou se neplatí za umístění reklamy nebo za imprese, ale až za přivedení návštěvníka nebo realizovaný prodej. Affiliate marketing je pro E-commerce projekty výhodnější a efektivnější, než klasické reklamní formáty jako tisková reklama nebo bannerové kampaně.

Pro úspěch v affiliate marketingu je klíčové správně nastavit win-win model spolupráce affiliate partnery. Je zásadní správně představit produkt nebo službu, budovat s affiliate partnery vztah a dodávat jim dostatek podkladů pro účinnou propagaci kampaně a zacílení, které zvyšuje pravděpodobnost získání nových zákazníků a vytvoření oboustranně ziskového vztahu.