2. Inspirativní setkání
s osobnostmi e-commerce

Jak efektivně budovat vaši značku
a naplno využít affiliate marketing

Jak je důležitá značka a je právě ona tím, co dělá marži? Jak přemýšlet o vlastním brandu a proč do něj investovat? Znáte limity výkonnostního online marketingu a víte jak je překonat? Jsou textové zprávy efektivní marketingový nástroj a co si o prodejních SMS myslí Češi? Víte, jak si ještě v tomto roce můžete zvýšit obrat?

Odpověď na tyto a mnohé další otázky na Vás čeká na druhém Inspirativním setkání s odborníky e-commerce. Přijďte si poslechnout rozhovory s hosty, popovídat si s námi a odnést si pořádnou dávku inspirace.

Kdy? 18. 9. 2019 od 9:00

Kde? Barokní refektář Dominikánského kláštera svatého Jiljí

Registrovat se

Matěj Novák jako moderátor konference

Managing Director CPEX

Matěj, ředitel Czech Publisher Exchange, se zabývá optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě. Během své kariéry moderoval celou řadu úspěšných marketingových akcí, včetně našeho prvního Inspirativního setkání. V minulosti působil v Centrum Holdings, vydavatelství Economia nebo v Ogilvy Interactive.

Detail

Pět odborníků na e-commerce, kterých se můžete zeptat na cokoliv

Špičkové osobnosti a odborníky e-commerce pro Vás vyzpovídá Matěj Novák.

Můžete se těšit na zajímavá témata a užitečné tipy, které můžete ihned aplikovat také na svůj business.

Reklamní kreativec a specialista na content marketing Jan Javornický prozradí, proč je značka důležitá (a kdy, pro koho a jakou má vlastně hodnotu) a koho může zachránit před Amazonem a dalšími globálními jestřáby. Odpoví také na otázky, jak o vlastní značce přemýšlet a co obnáší rozhodnutí investovat do budování brandu.
Dalším řečníkem eventu je Petr Hatlapatka, vedoucí online prodeje TV Prima s 19letou praxí v médiích a reklamě, který si pro Vás připravil slot zaměřený na limity výkonnostního online marketingu. Narazili jste na ně? Pokud ano, zjistíte jak je posunout dále.
Používáte ve svých kampaních SMS zprávy? Pak to Vás bude určitě zajímat, jak na tyto reklamní kanály nahlíží Češi. To a více vám prozradí Ferdinand Kraus, manažer obchodní divize O2, který se svým týmem pečuje o portfolio 500 firem.
Ján Makovič a Josef Drobílek, z Plné peněženky pak prozradí novinky, které Vám pomohou zvýšit obraty a to ještě letos!

Přijďte s námi strávit středeční odpoledne, nasát spoustu informací a pobavit se s řečníky, hosty a námi, týmem Affiliate Clubu. To vše v přátelské atmosféře a příjemném prostředí Barokního refektáře.


Petr Hatlapatka

TV Prima, vedoucí online prodeje

Detail

Ferdinand Kraus

O2, vedoucí prodeje a správy kampaní

Detail

Jan Javornický

Elite Solutions, managing director

Detail

Ján Makovič

Plná Peněženka, projektový ředitel

Detail

Josef Drobílek

Plná Peněženka, ředitel marketingu

Detail

Program

9:00 - Prezence

9:30 - Úvodní slovo

9:40 - Novinky, které Vám ještě letos zvýší obraty (Josef Drobílek, Ján Makovič)

10:05 - Jak Češi vnímají reklamní a informativní SMS (Ferdinand Kraus)

10:30 - Pauza na kávu

10:40 - Marži dělá značka (Jan Javornický)

11:05 - Překonejte limity výkonnostního online marketingu (Petr Hatlapatka)

11:30 - Diskuze s hosty, networking

13:00 - Ukončení akce

Místo konání

Barokní refektář Dominikánského kláštera svatého Jiljí

Kudy do refektáře

Metrem

na zastávky Národní třída B nebo Staroměstská A a Můstek A/B

Tramvají

na zastávky Národní třída (6, 9, 22) nebo Karlovy lázně (17, 18)

Autem

Auto můžete za poplatek zaparkovat na Mariánském náměstí nebo bezplatně na Újezdě

Adresa refektáře

Dominikánský klášter u sv. Jiljí
Jilská 7a, Praha 1 [ukaž na mapě]

Registrační formulář

Zajistěte si vstupenku na tuto výjimečnou akci s předstihem. Kapacita sálu je omezena a některé z řečníků na jiné akci neuvidíte. Stačí jednoduše vyplnit formulář a naše organizátorky se vás ujmou a vše s vámi dořeší.

Základní vstupné 1 499 Kč

-+
0 Kč

Vstupné pro inzerenty AffiliateClubu 499 Kč

-+
0 Kč

Cena celkem

AffiliateClub je přední Affiliate síť a jako taková se pravidelně účastní odborných konferencí, pořádá vlastní konference, organizuje setkání s novináři, které zajímá nejen náš obor, ale i naše výkonnostní projekty.


Nejzajímavější akce